فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

محصولات آرایشی و زیبائی در اصفهان

فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

محصولات آرایشی و زیبائی در اصفهان

فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

بایگانی

کرم روز چیست؟ کرم شب چیست؟

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ

night & day


مصرف کرم های آرایشی و بهداشتی از حدود 40 سال پیش شروع به افزایش نمود. سازندگان این کرم ها برای آنکه فروش محصولاتشان را بالا ببرند ادعا کردن که اگر شخصی که از کرم روزش استفاده می کند برای دیدن تأثیر آن لازم است از کرم شبش نیز استفاده نماید. اما بطور کلی بعضی از کرم ها باید شب استفاده شوند چون به نور خورشید حساس هستند اما نور چراغ، مهتابی و مانیتور کامپیوتر روی این کرم ها تأثیری ندارد و بعضی از کرم ها ی دیگر نیز به نور حساس نیستند و در طول روز میتوان از آنها استفاده کرد. از جهت دیگر بخاطر اینکه در مصرف این کرم ها تداخل پیش نیاید به افراد توصیه می شود که برخی از کرم ها را در روز و برخی دیگر در شب استفاده شود.

نکته مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد این است که مرطوب کننده ها را میتوانید در هنگام روز و ضد لک ها که معمولاً به نور حساس هستند را هنگام شب استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب هم بخاطر اینکه پوست شما را در برابر آفتاب محافظت کنند، باید در طی روز استفاده نمائید. پس کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب، عنوان کرم روز و کرم ضد لک، عنوان کرم شب را می گیرند. کرم های دور چشم هم همان کرم های ضعیف شده صورت می باشند برای اینکه در ناحیه دور چشم حساسیت کمتری ایجاد کنند، تضعیف می شوند.

این کرم ها چون هر شخص وضعیت پوستی متفاوتی دارد، تأثیر یکسانی در تمام افراد ندارند. این کرم ها برحسب سن فرد، چرب یا خشک بودن و روشن و تیره بودن پوست تأثیر متفاوتی دارد. به همین خاطر همه افراد از یک کرم دور چشم استفاده نمی کنند پس بطور کلی بهتر است کرم های دور چشم در شب استفاده شوند تا نور کمتر ببینند. بهترین محصول برای مرطوب کردن دور چشم در طول روز ویتامین A است. 


حق نشر محفوظ است. هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی