فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

محصولات آرایشی و زیبائی در اصفهان

فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

محصولات آرایشی و زیبائی در اصفهان

فروش اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی در اصفهان

بایگانی

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۵

hairloss


از دست دادن موها نگران کننده و ترسناک است خصوصاً اگر خانم باشید. اما بدانید که با شناخت عوامل آن، می توانید سرعت ریزش را کم یا آن را متوقف کنید. از دست دادن ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز در خانم ها طبیعی است و با موهای جدید جایگزین می شود.

چه زمانی باید نگران شوید؟ انگشتان را داخل موهایتان کنید و حدود ۶۰ تار مو را بکشید. اگر بین ۵ تا ۸ تار مو کنده شد، طبیعی است. اما اگر بیشتر از ۱۵ عدد بود باید بدانید ریزش موی شما بیش از حد است. با دانستن و بررسی عوامل ریزش مو و تغییر آن ها می تواند موهایتان را نجات دهد. توجه کنید در این مورد قبل از انجام هر کاری بهتر است با دکتر پوست و موی متخصص مشورت کنید.

۱ .آرایش بیش از حد موها و استفاده از مواد شیمیایی

تا می توانید موهایتان را کمتر شانه کنید، از مواد نگهدارنده و حالت دهنده ی طولانی استفاده نکنید، به جای استفاده از سشوار موهایتان را در معرض هوا یا با حوله خشک کنید. وسایل داغ مثل اتوی مو و بابلیس را با دمای پایین استفاده کنید. این ها از عوامل ریزش موی خانم ها هستند که موها را از ریشه نمی کنند، بلکه آن ها را از وسط می شکنند و جدا می کنند.

۲ .ثابت نگه داشتن همیشگی موها به یک حالت

بعضی ها عادت دارند که موهایشان همیشه و حتی برای سالها یک شکل باشد. مثلا همیشه دم اسبی می بندند یا مو را بالای سرشان جمع می کنند. موها اگر در طی یک دوره ی طولانی به طور یکسان کشیده شوند، از نواحی تحت کشش شروع به ریختن می کنند.

راه حل ساده است. برای از بین بردن این گونه عوامل ریزش مو کافی است مدل های خیلی کشیدنی مو را کنار بگذارید و حالت های مختلف بستن و جمع کردن مو را امتحان کنید.

۳ .هورمون ها

به هم ریختگی تعادل هورمون ها می تواند سطح هورمون های رشد دهنده ی مو مثل استروژن و پروژسترون را کاهش، یا میزان هورمون های ریزاننده مو مثل آندروژن و تستوسترون را افزایش دهد. برای تشخیص این گونه عوامل ریزش مو، حتما به دکتر متخصص مراجعه کنید.

۴ .آسیب یا سختی جسمی

یک آسیب یا دوران سخت جسمی مثل تصادف یا به دنیا آوردن نوزاد می تواند از عوامل ریزش موی خانم ها باشد. در واقع این وقایع دوره ی طبیعی رشد مو ها را تحت تاثیر قرار می دهند و پس از گذراندن دوره ی نقاهت و بهبودی کامل، چرخه ی رشد مو ها نیز به حالت طبیعی بر می گردد.

۵ .استرس

استرس می تواند باعث شروع ریزش مو یا افزایش سرعت آن شود. هر راهی که بتواند استرس شما را کم کند می تواند جلو ی این ریزش مو را بگیرد. شاید شروع یوگا فکر خوبی باشد.

۶ .تغذیه نامناسب

یکی دیگر از عوامل ریزش موی خانم ها مواد غذایی هستند. ویتامین A در این میان بسیار مهم است. کمبود آن موجب خشک و شکننده شدن موها و مازاد مصرف آن نیز منجر به ریزش مو می شود. همچنین کمبود ویتامین ها و املاح دیگر هم می تواند موثر باشد. آهن و پروتئین دو ماده ی بسیار مهم در جلوگیری از ریزش موها هستند.




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۵۸

never sleep in your makup

مضرراتی که خوابیدن با آرایش ایجاد می کند.

حتماً لازم نیست که متخصص پوست باشید تا بدانید وقتی با آرایش می‌خوابید چه عواقب واقعاً وحشتناکی دارد. شاید فکر کنید، خسته هستید و........




لایه‌بردارهای صورت و استفاده از آنها

پوست دائماً درحال ترمیم خودش است و به همین دلیل، سلول‌های پوستی جدید نیز رشد می‌کنند تا جایگزین سلول‌های پوستی آسیب‌دید، پیر........




AGE3

کاهش سن با چند ترفند آرایشی

یک آرایش درست می تواند رد سن را از روی صورت شما پاک کندو برعکس یک آرایش اشتباه می تواند به سن شما بیافزاید. با بکار بردن......



HAIR7

جدیدترین مدلهای موی کوتاه 2017

جدیدترین مدل موی کوتاه فانتزی برای تابستان 2017 که شما می توانید انتخاب نماید که به تازگی برای امسال مد شده ......


orenge hair

رنگ موهایم نارنجی شده، چگونه آن را پاک کنم؟

رنگ مو های شما بعد از چند بار شستن ممکن است تن نارنجی مایل به قرمز داشته باشد. اما نگران این موضوع نباشید...........




hair3


درمان موهای خشک و شکننده

یکی از دلایل اینکه مو خشک و شکننده می شود، رنگ کردن مو و یا استفاده مکرر از سشوار و اتو می باشد که باعث از بین رفتن رطوبت مو و............




hair1

چگونه موهای بلندی داشته باشیم؟

اکثر مردم می خواهند بدون صرف هزینه زیاد و یا استفاده از محصولات شیمیایی، موهای شان سریع رشد کرد و موی بلندی .....


haircolor

مراقبت از موهای رنگ شده

هر رنگ موی جذاب و زیبایی هزینه و وقت زیادی از شما گرفته است، بنابراین شما باید کاری کنید تا از این وقت و هزینه به بهترین شکل مراقبت کنید....



clothes-kids1

جدیدترین لباسهای کودکان 2017



face- kids


جدیدترین نقاشی های روی صورت کودکان 2017
  


جدیدترین مدل های مو کودکان 2017 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۸

never sleep in your makup

حتماً لازم نیست که متخصص پوست باشید تا بدانید وقتی با آرایش می‌خوابید چه

عواقب واقعاً وحشتناکی دارد. شاید فکر کنید، خسته هستید و دیگر دیروقت است و ...، حالا چه می‌شود یک بار بدون اینکه صورتم را تمیز کنم بخوابم؟ در واقع، خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید در حق پوست‌تان ظلم می‌کنید.رفتن به رختخواب بدون شستن و پاک کردن آرایش صورت، چیزی است که می‌تواند اثرات زیان آوری داشته باشد از مضرات خوابیدن با آرایش :  

·        منافذ پوست‌تان مسدود می‌شود.

·        جوش می‌زنید.

·        به سلول‌های پوست‌تان آسیب می‌زنید.

·        طروات پوست‌تان از دست می‌رود.

·        فرایند تنفس‌ پوست مختل می‌شود.

·        پوست‌‌تان زودتر چروکیده خواهد شد.

·        پوست‌تان خشک خواهد شد.

·        رنگ پوست‌تان کدر و تیره خواهد شد.

·        بازسازی سلولی‌تان مختل خواهد شد.

·        چشم‌های‌تان حساس می‌شوند.

·        مژه‌های‌تان می‌شکنند یا کنده می‌شوند.

·        گل مژه خواهید زد.

·        پلک‌تان دچار اگزما می‌شود.

·        بالش‌تان هم کثیف می‌شود

·        لب‌های‌تان ترک می‌خورد.

صورت‌تان را روزی دو بار بشویید تا چربی‌های اضافی و سلول‌های مرده جدا شده و مواد آرایشی با آنها ترکیب نشوند. اگر در زیر میکروسکوپ به یک نمونه پوست نگاه کنید، شگفت زده خواهید شد، که چقدر مواد آرایشی در درون منافذ و حفره‌ها و بین سلول‌های مرده، گیر افتاده است.




۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۴

پوست دائماً درحال ترمیم خودش است و به همین دلیل، سلول‌های پوستی جدید نیز رشد می‌کنند تا جایگزین سلول‌های پوستی آسیب‌دید، پیر یا مُرده شوند. سلول پوستی مُرده در هر دقیقه در هر روز، بین ۳۰ تا ۴۰ هزار از پوست ما جدا می‌شوند.

عواملی مانند افزایش سن و خشکی پوست می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند که سلول‌های پوستی مُرده به‌راحتی از پوست جدا نشوند. تجمع این سلول‌های زائد بر روی پوست می‌تواند حالت زبری و چسبناکی به پوست بدهد و در ادامه طوری منافذ پوستی را مسدود کند که به شکل‌گیری آکنه بزرگسالی منجر شود. با این‌حال، استفاده منظم و دقیق از لایه‌بردار پوستی می‌تواند به جداسازی سلول‌های پوستی مُرده کمک کند، و شادابی و جوانی را به پوست بازگرداند.

انواع لایه بردار صورت و نحوه استفاده از آن ها

لایه‌بردارهای پوستی به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: لایه‌بردارهای مکانیکی و لایه‌بردارهای شیمیایی. هر دو نوع این محصولات، صرف نظر از میزان کاربرد و نحوه سازگاری‌شان با انواع مشکلات پوستی، دارای جوانب مثبت و منفی مختلفی هستند.



لایه‌بردارهای مکانیکی

لایه‌بردارهای مکانیکی دارای عناصر ساینده ملایمی هستند که سلول‌های پوستی مُرده را از سطح پوست جدا می‌کنند. این نوع از لایه‌بردارهای پوستی معمولا در قالب اسکراب صورت یا کرم‌های پاک‌کننده دارای ذرات ریز و زبر ارائه می‌شوند. همین‌که لایه‌بردار را به‌آرامی روی سطح صورت و پوست بدن ماساژ بدهید، سلول‌های پوستی مُرده هم به‌علت اصطکاک از روی پوست جدا می‌شوند.

لایه‌بردارهای مکانیکی به‌راحتی در همه داروخانه‌ها به فروش می‌رسند و استفاده از آنها نیز کار ساده‌ای است. این محصولات به‌طور خاص برای افراد دارای پوست چرب یا مبتلا به آکنه مناسب هستند. واضح است که لایه‌بردارهای مکانیکی باید سلول‌های پوستی و زوائدی که منافذ پوستی را مسدود کرده‌اند از پوست جدا کنند، اما شما نباید این محصولات را بیش از حد روی پوست فشار بدهید، چون در این صورت می‌توانند باعث التهاب پوستی شوند.

با این‌حال، استفاده از لایه‌بردارهای مکانیکی به‌طور کلی می‌تواند آسیب‌زا باشد. وقتی که از این ابزارها و وسایل کمک می‌گیرید، درواقع دارید لایه بیرونی پوست را سُنباده می‌زنید! بعضی از لایه‌بردارهای مکانیکی حاوی عناصر دندانه‌دار یا زبری هستند که هر لحظه می‌توانند پوست را خراش بدهند. به همین دلیل است که متخصصان پوست همیشه توصیه می‌کنند که موقع استفاده از لایه‌بردار مکانیکی، حتماً براساس حرکات آرام و دقیق عمل کنید. نظر متخصصان این است که افراد دارای پوست حساس، به‌طور کلی نباید از لایه‌بردارها استفاده کنند.


sc 

لایه‌بردارهای شیمیایی

لایه‌بردارهای شیمیایی حاوی اسیدهای ملایمی هستند که هر مانعی را که جلوی سلول‌های پوستی مُرده قرار گرفته‌اند و مانع از جداسازی آن‌ها می‌شوند را در خودشان حل می‌کنند. لایه‌بردارهای شیمیایی به دو نوع تقسیم می‌شوند:

انواع حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و انواع حاوی بتا هیدروکسی اسید (BHA) :

۱.  آلفا هیدروکسی اسید از مواد غذایی مختلف گرفته می‌شود، از جمله سیب، انگور و شیر. بعضی از رایج‌ترین انواع آلفا هیدروکسی اسیدها که نام آنها را روی برچسب محصولات می‌بینید، بدین ترتیب هستند: اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اسید مالیک و آلفا هیدروکسی اوکتانوئیک. آلفا هیدروکسی اسید، بهترین ماده برای افراد دارای پوست خشک یا پوست ضخیم است.

۲.  بتا هیدروکسی اسید به آلفا هیدروکسی اسید شباهت دارد، اما از نظر قابلیت محلول در چربی دارای کیفیت بهتری است و درنتیجه عملکرد بهتری در لایه‌برداری پوست چرب یا پوست مستعد به آکنه ارائه می‌کند. بهترین نوع بتا هیدروکسی اسید، اسید سالیسیلیک است. بنابراین، سراغ محصولاتی بروید که نام این عناصر را در لیست مواد تشکیل‌دهنده داشته باشند: سالیسیلات، سالیسیلات سدیم، بتا هیدروکسی بوتانوئیک و اسید تروپیک.

مکانیکی یا شیمیایی؟ مساله این است!

آن دسته از لایه‌بردارهای شیمیایی که حاوی آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید هستند، کمتر از لایه‌بردارهای مکانیکی به پوست آسیب می‌رسانند. علاوه بر این نکته، لایه‌بردارهای شیمیایی دارای عملکرد ویژه‌ای در راستای شاداب‌سازی پوست هستند که از توان اسکراب صورت خارج است. این محصولات، سطح pH صورت را کاهش می‌دهند و به هموار کردن چین‌وچروک‌های کوچک و سطحی کمک می‌کنند. بنابراین، استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی واقعا برای پوست‌های خشک یا پوست‌هایی که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آسیب دیده‌اند، مناسب است.

کدام لایه‌بردار برای کدام پوست؟

پیدا کردن فرمولاسیون مناسب و سازگار با پوست هر فرد، به چند بار آزمون و خطا نیاز دارد. بنابراین، اصلا توقع نداشته باشید که در اولین انتخاب بتوانید بهترین محصول متناسب با شرایط خودتان را پیدا کنید. براساس دستورالعمل‌های سازمان غذا و داروی آمریکا (USFDA)، شما باید از لایه‌بردارهای برپایه آلفا هیدروکسی اسید استفاده کنید که غلظت آلفا هیدروکسی اسید در آن ۱۰ درصد یا کمتر، و pH آن هم ۳.۵ یا بالاتر باشد. لایه‌بردارهای برپایه بتا هیدروکسی اسید، با اسید سالیسیلیک در سطح ۱.۵ تا ۲ درصد نیز اثربخشی مطلوبی دارند. فراموش نکیند که استفاده از محصولاتی که قدرت شیمیایی بیشتری دارند، می‌تواند باعث التهاب پوستی شود.

چه موقع و چطور از لایه‌بردار استفاده کنیم؟

لایه‌بردارها برای استفاده روزانه مناسب نیستند. پس اصلا نباید هر روز از لایه‌بردارها استفاده کنید. لایه‌برداری، لایه‌های فوقانی و بیرونی پوست را از بدن جدا می‌کند و درنتیجه پوست ما برای بازسازی لایه‌های فوقانی خودش به گذر زمان نیاز دارد. افراد دارای پوست خشک فقط یک یا دو بار در هفته می‌توانند لایه‌برداری را انجام بدهند و اگر پزشک این کار را برای‌شان ممنوع کرده باشد، نباید به لایه‌برداری فکر کنند.

با این‌حال، افراد دارای پوست چرب می‌توانند لایه‌برداری را به دو تا چهار بار در هفته برسانند. البته هر فردی، در صورت مواجه شدن با التهاب یا بثورات پوستی بعد از لایه‌برداری، باید استفاده از این روش را متوقف کند. نکته مهم دیگری که نباید فراموش کنید، مرطوب‌سازی پوست بعد از هر بار لایه‌برداری است. این کار مهم، التهاب ناشی از لایه‌برداری را تسکین می‌دهد و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

یک نکته مهم

لایه‌بردارهای شیمیایی حاوی آلفا هیدروکسی اسید یا بتا هیدروکسی اسید، حساسیت پوست نسبت به نور خورشید را تا مدت یک هفته بعد از هر بار استفاده، افزایش می‌دهند. بنابراین، همیشه قبل از این‌که از خانه خارج شوید، به‌خوبی پوست را با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب پوشش بدهید. این توصیه همیشگی متخصصان به همه افراد است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۱

                   hair3


یکی از دلایل اینکه مو خشک و شکننده می شود، رنگ کردن مو و یا استفاده مکرر از سشوار و اتو می باشد که باعث از بین رفتن رطوبت مو و در نتیجه خشک و شکننده شدن آن است. بالا رفتن سن نیز عاملی دیگر می باشد. برای اینکه بتوانیم کیفیت موهایمان را بهتر کنیم تا دیگر خشک و شکننده نباشند و بهتر حالت بگیرند، چند نکته وجود دارد.

·        رطوبت مو: استفاده از موادی که موهایتان را مرطوب می‌کنند بسیار ضروری است. مثلاً محصولات حاوی روغن زیتون، روغن ارقان و یا روغن نارگیل بسیار برای مو مفید است.

·        سیلیکون و الکل: از هر نوع محصول حاوی این دو ماده باید اجتناب کرد. سیلیکون بر روی موها سدی را ایجاد خواهد کرد که باعث خفه شدن و عدم جذب رطوبت توسط مو می‌شود. محصولات حاوی الکل نیز رطوبت مو را از بین می‌برد. این ماده در حقیقت باعث خشک شدن موها می‌شود. ماده دیگر نیز سولفات است. بنابراین هنگام خرید شامپو یا محصولات دیگر مو به این موارد دقت کنید.

·        موهایتان را کمتر بشویید!: سعی نکنید موهایتان را هر روز بشویید. اگر موهایتان را یک روز در میان بشویید، در واقع کمک خواهید کرد تا روغن‌های طبیعی موهایتان حفظ شود. این کار تاثیر زیادی دارد.

·        استفاده استراتژیک از شامپو: هنگام شستشوی سر با شامپو، به جای اینکه تمام سرتان را پر از شامپو کنید بهتر است که فقط به شستن ریشه‌های مو بسنده کنید. تمام چربی مو در همان بخش جمع می‌شود. اما هنگام شستشوی سر با نرم کننده بالعکس این کار را انجام دهید.

·        ماسک مو: برای رطوبت دهی بهتر مو و از بین بردن شکنندگی آن، بهتر است هفته‌ای یک مرتبه از ماسک‌های نرم کننده مو استفاده کنید. پس از اعمال ماسک بر روی موها، از شانه برای پخش کردن آن استفاده کنید. سپس بین 20 تا 30 دقیقه دیگر می‌توانید موهایتان را آب بکشید.

·        اشیای داغ مانند سشوار و همچنین نور خورشید می‌توانند باعث خشک شدن موها شوند:

 برای درمان حرارت، اشیای داغ (مانند سشوار و اتوی مو) و همچنین نور خورشید می‌توانند باعث خشک شدن موها شوند. اگر در معرض نور شدید آفتاب قرار دارید، بهتر است از انواع کلاه یا اسپری مخصوص SPF استفاده کنید. البته در مواقع اضطراری، می‌توانید پیش از استفاده از اشیای داغ از اسپری مخصوص ضد حرارت استفاده کنید تا مانع شکنندگی مو شود. این را هم توجه داشته باشید که هنگام استفاده از اتوی مو و یا محصولات مشابه، موهایتان کاملاً خشک باشد. در غیر این صورت، در غیر این صورت، موهایتان می‌سوزد.

·        تقسیم حرارت: هنگام کار با سشوار، اتوی مو و محصولاتی از این دست، سعی کنید موهایتان را زیاد در معرض حرارت قرار ندهید. مثلاً هنگام کار با اتوی مو، هر بخش از موها را یک مرتبه یا نهایتاً دو مرتبه اتو بکشید. در غیر این صورت، به موهایتان آسیب وارد خواهید کرد.

·        استراحت دادن به موها :سعی کنید هرز گاهی به موهایتان استراحت دهید و آن‌ها را به کل از وسایل داغ دور نگه دارید. البته این مسئله شامل محصولات شیمیایی مو نیز می‌شود.

·        مراقبت پیش از رنگ کردن مو: فرقی نمی‌کند که موهای خاکستری‌تان را رنگ می‌کنید و یا صرفا تغییر رنگ می‌دهید؛ نکته مهم این است که فرآیندهای شیمیایی آسیب جدی به مو می‌زنند. استفاده از نرم کننده‌های مخصوص هنگام رنگ کردن مو توصیه می‌شود، زیرا در آن فاصله پوستِ کف سر مستعد آسیب بوده و همین مسئله مشکل‌زا خواهد بود. اما استفاده از نرم کننده باعث رطوبت دهی و تعمیر بافت مو در آن زمان می‌شود. البته استفاده از مواد رطوبت دهنده پس از رنگ کردن مو نیز راهکار خوبی برای پیشگیری از خشک و شکننده شدن مو است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۸

orenge hair


رنگ موهایم نارنجی شده، چگونه آن را پاک کنم؟

رنگ مو های شما بعد از چند بار شستن ممکن است تن نارنجی مایل به قرمز داشته باشد. اما نگران این موضوع نباشید، در اینجا راه حلی به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید مشکل نارنجی شدن رنگ مو های تان را حل کنید.

چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟

بعد از گذشت 20 الی 30 روز از رنگ کردن مو ، قسمتهایی از موی شما با شسته شدن کم رنگ  شده و تن نارنجی زرد بد رنگی پیدا می کند. موی سر ساختار مولکولی خاص خود را دارد . زمانی که آن را رنگ می کنید کنتراست رنگ ایجاد می شود که رنگ را با روشن تر شدن و تیره تر شدن در بخشهایی زیبا تر می کند. زمانی که رنگ مو با شستن مداوم کم رنگ می شود، عدم تعادل در رنگدانه ها ایجاد شده و رنگدانه های خاکستری و آبی مولکولها از بین می روند و لایه های زیرین که تن رنگی گرم تری دارند به عبارتی نارنجی و زرد هستند نمایان می شود.

عواملی که باعث نارنجی شدن تن رنگ مو می شوند شامل شامپو با سولفات، آب اقیانوس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم، محصولات حاوی سیلیکون و پارابن و آب استخر است.

چگونه این مشکل را اصلاح کنیم؟

·        رنگ موی خود را تیره تر کنید. این سریع ترین راه برای اصلاح تن رنگ است. بعد از رنگ کردن آن را با شامپو نکنید بلکه بار اول فقط با نرم کننده بشورید تا رنگ در سلولهای مو ماندگار تر شود.

·        برای رنگ ریشه مو از سفید کننده یا bleach استفاده کنید. این روش برای موهای سالم مناسب است.

·        از عسل و نرم کننده برای روشن کردن رنگ ریشه ها استفاده کنید. این روش زمانبر است و مناسب موهای بسیار آسیب دیده است. یک لیوان عسل را با یک لیوان نرم کننده مو مخلوط کنید و روی ریشه موها بمالید و بگذارید برای یک ساعت بماند و بعد آبکشی کنید. این روش در طولانی مدت رنگ نارنجی مو را کم کرده و موهای آسیب دیده را نرم و سلامت می کند.

·        از تونر toner استفاده کنید. غالبا استفاده از تونر را بعد از بلیچ در خانه ، فراموش می کنیم. یک تونر مناسب از نارنجی شدن مو جلو گیری می کند. تونر  مناسب را با توجه به گرمی وسردی آب و هوا و تن رنگ پوستتان که سفید هستید یا سبزه انتخاب کنید. مطابق دستور العمل نوشته روی آن استفاده کنید و فقط روی ریشه مو بزنید تا تن کل رنگ مویتان تغییر نکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۴۹